środa, 8 stycznia 2014

Kamienice na Radwańskiej (1)

Czas na ulicę Radwańską. Od kilku lat to moje miejsce w Łodzi. Od tych zdjęć zacząłem właśnie projekt "Miasto 12.000 kamienic". Te kadry są wcześniejsze od tych z Kilińskiego, zacząłem je fotografować latem.

Radwańska 5, to nie kamienica, choć budynek tu nie widoczny tylko znajdujący się od strony podwórka można nazwać kamienicą

Radwańska 6

Radwańska 7

 Radwańska 8 



 Radwańska 12

Radwańska 15

Radwańska 17

 Radwańska 22

Radwańska 23

 Radwańska 24a

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie :)
    Mała uwaga, zjedź kursorem na krawędź zdjęcia i naciśnij delete. Zlikwidujesz w ten sposób tą "przestrzeń", która Ci się "tworzy" pod spodem. POZDROWIENIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagi. Redagowałem post przy pomocy telefonu i nawet nie zauważyłem rozrzutu. Jak będę przed kompem poprawię. Pozdrowienia

      Usuń