poniedziałek, 18 stycznia 2016

Trzy róże na Różanej

A raczej trzy wysokie łodyżki.
Ciężko fotografuje się kamienicę koło tak wysokich kwiatów. Do pierwszej fotografii użyłem shifta 17mm, więc zdjęcie absolutnie nie pokazuje przestrzeni tego miejsca. Druga fotografia zrobiona 40mm, ale musiałem sporo odejść i być niestety ustawionym bardziej równolegle do kamienicy na ulicy Różanej.
EC-2, której kominy widać, została w marcu 2015 roku wyłączona na trwałe.

Łódź, ulica Różana, 2015

Łódź, ulica Różana, 2015



2 komentarze:

  1. Nie wiem, czy Pan próbował, ale na wszelki wypadek napiszę: Warto też spróbować pójść na koniec Różanej i sfotografować infrastrukturę elektrociepłowni w bezpośrednim otoczeniu kamienicy. Można też zajrzeć na podwórko przy tych budynkach. Mam parę takich kadrów: https://osiedlalodzi.wordpress.com/rokicie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na końcu różanej też fotografowałem, ale na podwórko nie zapuściłem się. Rokicie jest odjazdowe. Obejrzałem, fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń