sobota, 24 czerwca 2017

Trochę szczegółów

"Jedynka" jest książką sporych rozmiarów, ma 236 stron, fotografii jest ponad dwieście. Spis treści znajduje się na drugiej i trzecie stronie okładki i ma charakter graficzny, dopracował go według mojego pomysłu Wawrzyniec Strzemieczny, tak samo stało się również w przypadku pierwszej strony okładki. Chciałem by była na niej cyfra 1 napisana na wzór średniowiecznych inicjałów, Wawrzyniec zrobił resztę.








  Byłem wczoraj na Poczcie Polskiej, gdzie stałem w kolejce by wysłać paczkę do Wojtka Wilczyka, który jest autorem jednego z dwóch tekstów w "Jedynce". To szósta moja samodzielna książka fotograficzna, może to przesada, pomyślałem... uspokoiłem się jednak szybko bo dostrzegłem książki siostry Marii...

4 komentarze:

  1. Wygląda pięknie. Czy książka będzie do nabycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka nie będzie w dystrybucji. Zaproponuję wkrótce na blogu jak można dostać "Jedynkę".

      Usuń
  2. Dzień dobry. Zaglądam od czasu do czasu i czekam na informacje jak zdobyć egzemplarz "Jedynki". Czy byłaby możliwość zakupienia książki bezpośrednio od wydawnictwa/autora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o maila do mnie (macie@rawluk.pl)to odpiszę szczegółowo.

      Usuń