wtorek, 20 czerwca 2017

National Geographic

w numerze specjalnym z roku 2003 wykorzystał moje zdjęcie znad Narwi. Ta fotografia trochę później znalazła się w albumie wydanym także przez NG. Zaliczyła też kilka dużych plenerowych wystaw organizowanych w większych miastach w Polsce pod podniosłym tytułem "Wielka wystawa fotografii. Świat w obiektywie NG".
Po co o tym piszę? Byłem dwa dni temu po prawie 15 latach w pobliżu. Postanowiłem pójść tam o tej samej porze dnia co wtedy. Tak więc o godzinie (około) trzeciej czterdzieści nad ranem poczułem jakbym wchodził jeszcze raz do tej samej rzeki. Są przestrzenie, w których wydaje się, że czas płynie wolniej, ale to złudzenie.
Fotografia z 2003 roku zrobiona jest Mamiyą 645 na slajdzie Kodaka lub Fuji (muszę sprawdzić) obiektywem 80mm (chyba), a nowa Canonem 5d MKII.



Narwiański P.N., 2003

 Narwiański P.N., 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz