poniedziałek, 23 listopada 2015

Jedynka

Wczoraj przeglądałem wszystkie fotografie z mojego cyklu "Jedynka". I jest tam kilka zdjęć z motywami znanymi z projektów W.Wilczyka i K.Szymkowiaka. Jak to przy drodze... jest tam życie po życiu i nieruchomi podróżnicy, jeden na razie.

z cyklu "Jedynka", 2014

 z cyklu "Jedynka", 2014

i ujęcie pokazujące trzeci pojazd

  z cyklu "Jedynka", 2014

 z cyklu "Jedynka", 2014

trampek jest z innego miejsca niż ten na pierwszym zdjęciu
 
 z cyklu "Jedynka", 2014

w wersji zimowej i letniej

 z cyklu "Jedynka", 2014

 z cyklu "Jedynka", 2014

1 komentarz:

  1. Miałem się wybrać do Włocławka, żeby sfotografować ten totem przy hotelu Classic Garage, ale w końcu nic z tego nie wyszło... Bo też jakoś mi się wypaliła świeca w tym temacie ;)) Więc teraz robiąc projekt z zupełnie innej beczki, przy okazji którego jeżdżę sporo po Polsce, natknąłem się na kilkanaście takich sytuacji w temacie "życia po życiu", ale ani razu nie zatrzymałem przy nich samochodu. Może jeszcze kiedyś? Ale na pewno nie analogiem ;))

    OdpowiedzUsuń